Ansøgningsfrist: 12. maj 2024

Forstander Troels Aamand, 2963 0815

Læs mere om skolen

Besøg skolens hjemmeside

Dagligdagen på Bjergsnæs Efterskole er meget familiær, hvor de 165 elever er det naturlige omdrejningspunkt. Alle medarbejdere arbejder fokuseret på at give eleverne det bedst mulige efterskoleår. Det er den helt centrale opgave for samtlige ansatte uanset arbejdsfunktion. Gymnastik, fodbold, kreativitet og viden er områder, hvor vi har særligt fokus, ligesom de nære relationer og det forpligtende fællesskab er bærende værdier.

Vi søger en lærer, der kan

• Undervise på skolens fodboldlinje
  • Indgå i et tæt samarbejde med skolens 2 øvrige fodboldlærere
  • Bidrage til udviklingen af skolens fodboldtilbud.
  • Udvikle spillere teknisk og taktisk
  • Indgå i et samarbejde om planlægning og afvikling af kampe
  • Bidrage med trænererfaringer og gerne en DBU-uddannelse
  • Undervise i boglige fag og valgfag

Vi skal primært have dækket fodbold, men der vil indgå et eller flere boglige fag i stillingen. Skriv derfor gerne om hvilke boglige fag, du kan tilbyde, ligesom det også er interessant, hvis du kan byde ind med valgfag indenfor fx idræt eller kreative fag.

På Bjergsnæs Efterskole er der et tæt lærersamarbejde, hvor en meget stor del af undervisningen forberedes sammen med de øvrige faglærere. I stillingen indgår desuden kontaktlæreropgaver, og også her sker dette i tæt samarbejde med en kollega. I stillingen er der tilknyttet tilsynsopgaver, der kan ligge både om aftenen, natten og i weekender.
Der er tale om en fastansættelse på fuld tid.

Kunne du tænke dig at høre mere om stillingen, kan du ringe til forstander Troels Aamand på tlf. 2963 0815

Ansøgningsfrist 12. maj.

Ansættelse sker efter overenskomst mellem Skatteministeriet og LC.

Ansøgningen uploades via dette link: https://www.bjergsnæs.dk/ansoegning/fodbold/

Bjergsnæs Efterskole, Arnbjerg Allé 10, 8800 Viborg